1402-07-12 18:07
1126
0
86757
ضرب‌الاجل تعیین شد؛

غبار غربت بر روی گنج گردشگری مذهبی کردکوی

فرماندار کردکوی برای رفع مشکلات عمرانی محوطه امامزاده چهارکوه ضرب‌الاجل تعیین کرد تا غبار غربت از این گنج گردشگری مذهبی رخت ببندد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، چهارکوه یکی از مناطق بکر گردشگری در شهرستان کردکوی محسوب می‌شود، همه روزه با وجود حضور مردم بومی منطقه بویژه اهالی محله ولاغوز، روستای سرکلاته خرابشهر و روستای سالیکنده شاهد حضور گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف استان گلستان و حتی کشور هستیم.

متاسفانه با وجود این همه گردشگر و مسافر زیرساخت‌های لازم برای توسعه آن فراهم نشده است،گرچه سالها پیش اقدامات خوبی به صورت خودجوش از سوی جوانان محله ولاغوز، و اهالی دو روستای سرکلاته خرابشهر و سالیکنده صورت گرفت اما جوابگوی میزان حضور گردشگران در منطقه نبوده است.

آب شرب سالم و کافی، جاده دسترسی مناسب، برق و روشنایی لازم و کافی، نظافت روزانه و رسیدگی به محوطه ازجمله مطالبات اهالی منطقه است.

البته جلال ایری نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی، نسبت به اجرای زیرسازی و آسفالت مسیر و محوطه امامزاده چهارکوه وعد‌ هایی داده که باید ببینیم تا چه اندازه محقق خواهد شد.

مهمترین بخش چهارکوه احداث بنای جدید امامزاده است که سالها مورد توجه اهالی منطقه، شهرستان و استان بوده است.

مردم منطقه ارادت خاص و ویژه‌ای به این امامزادگان دارند لذا از زمان تخریب آستان این امامزاده همچنان شاهد خاموشی آن هستیم.

بنای جدید امامزاده چهارکوه مدتهاست در مرحله آجرچینی و آهن‌ریزی مانده و هیچ پیشرفتی نداشته که اینجا نیازمند حمایت مردم بویژه خیرین و مسئولین است.

طی گفتگویی که با بهادرفر رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی پیرامون تکمیل بنای امامزاده چهارکوه داشتیم، گفت: در هفته گذشته جلسه‌ای با دستور فرماندار و حضور ادارات، برق، راهداری و هیئت امنای امامزاده در محل فرمانداری کردکوی برگزار و تصمیماتی خوبی اتخاذ شد.

وی افزود: به دستور فرماندار مقرر شد تا ۲۰ مهر تمام مصوبات از جمله برق‌رسانی و زیرسازی جاده و طرح آبرسانی بصورت ویژه  انجام شود.

با تمام این تفاسیر ما نیز تا ۲۰ مهر منتظر این ضرب‌الاجل خواهیم ماند تا ببینیم ادارات خدمات‌رسان برای منطقه چهارکوه و امامزاده چهارکوه چه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.